סוף למשבר בבתי החולים הציבוריים: הובטח התקציב לשנת 2021

ארי טננבוים No Comments on סוף למשבר בבתי החולים הציבוריים: הובטח התקציב לשנת 2021

מנהלי בתי החולים הציבוריים בירושלים, הודו באופן מיוחד לראש עיריית ירושלים מר משה ליאון, שעוד בשלבים הראשונים של המאבק, עמד לימין בתי החולים ופעל לפני הקלעים ומאחורי הקלעים, על מנת להביא לפתרון המשבר, שאיים על המשך הפעילות של בתי החולים המובילים בירושלים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנהלי בתי החולים הציבוריים בירושלים הודו לראש עיריית ירושלים מר משה ליאון שפעל רבות להביא לפתרון המשבר

המשבר בבתי החולים הציבוריים הגיע השבוע לסיומו הטוב, עם הסכמת משרד האוצר לאשר תקציב ל-2021. בשבועות האחרונים נקטו בתי החולים הציבוריים בהם בתי החולים בירושלים 'הדסה' ושערי צדק בצעדי מחאה נרחבים נגד הממשלה, בגין הגירעון התקציבי אליו נקלעו. בתום המאבק רשמו בתי החולים הישג בהחלטה של משרד האוצר, שר האוצר ישראל כץ וסגן שר האוצר הרב יצחק כהן, לאשר תוספת תקציב לבתי החולים הציבוריים לכל שנת 2021.

בנוסף סוכם בין בתי החולים למשרד האוצר, על הקמת וועדה אשר תורכב ממשרדי הבריאות, האוצר ונציגות בתי החולים הציבוריים, שתביא בפני הממשל לקראת דיוני התקציב לשנת 2021 המלצות בדבר מצבם הגרעוני של בתי החולים הציבוריים – על בסיס השוויון.

בבתי החולים הציבוריים הודו לשר האוצר האוצר ישראל כץ ולסגן שר האוצר הרב יצחק כהן וליו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת הרב משה גפני, וליו"ר ועדת החוקה חבר הכנסת הרב יעקב אשר, על מעורבותם בהשגת המתווה שאפשר את סיום המשבר.

מנהלי בתי החולים הציבוריים בירושלים, הודו באופן מיוחד לראש עיריית ירושלים מר משה ליאון, שעוד בשלבים הראשונים של המאבק, עמד לימין בתי החולים ופעל לפני הקלעים ומאחורי הקלעים, על מנת להביא לפתרון המשבר, שאיים על המשך הפעילות של בתי החולים המובילים בירושלים.

כזכור, במהלך המחאה הגיע ראש עיריית ירושלים משה ליאון לביקור תמיכה במאהל המחאה של מנהלי בתי החולים הציבוריים ואמר: ״יש עיוות רציני מאוד בתקצוב בתי החולים הציבוריים. עכשיו בתקופת הקורונה אנחנו מבינים כמה חשוב בתי חולים ציבוריים חזקים ואיתנים. בעוד לבתי החולים הממשלתיים אין בעיה לשלם משכורות מידי חודש, לבתי החולים הציבוריים אין יכולת להבטיח תזרים מזומנים.אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם אחד מבתי החולים יתחיל לקרטע בגלל בעיות תזרים".



0 תגובות